nabizim obcasnou praci

Josef Kokes kokes
Středa Březen 17 14:25:25 CET 2004

Takze zdravim a jeste jednou dekuji za nabidku.

Nejprve bych rad vysvetlil, o co jde. Jedna se o system, sestavajici z
nekolika web kamer + naseho programu. Tech kamer muze byt na jeden pocitac
nekolik, typicky 1-4, pak uz to moc zatezuje PC. Nejde pouzit libovolna
kamera (ruzne chipsety se chovaji ruzne). Kamera se pripojuje k PC pomoci
USB; kamera sama ma asi 2m kabel zakonceny USB konektorem (typ A). V pripade
potreby je mozno pouzit prodluzovaci kabel (5 metru), prodava se s
odpovidajicimi konektory na obou koncich. Pokud PC nema USB, da se koupit
PCI karta 2xUSB nebo 4xUSB. Nic z toho nestoji moc. Zatim nikdo nezkousel,
co by se stalo, kdyby bylo potreba delsi vzdalenost nez asi 5 m. Pokud se
tyka PC, tak nejvetsi problem je v narocnosti na kapacitu disku: potrebujeme
aspon 10 GB a radeji vic (doporucujeme 40 GB jako druhy disk). Problem muze
byt s nekterymi starsimi BIOSy, ktere pry neumeji vic nez 20GB (zatim jsme
na zadny takovy nenarazili). Operacni systemy mame vyzkousene Windows 98
SP2, Win 2K, na XP jen zlehka.

Prodej toho systemu prave zacina. O prodej se staraji nasi prodejci (system
"multilevel"), o to se starat nemusis. (Tim nerikam, ze se zapojit nesmis -
jen mi pripada, ze by ode mne nebylo hezke, nalakat te na servis a pak ot
tebe chtit prodej...) Bohuzel, ti obchodnici jsou v pocitacich naprosto
nevzdelani, nelze od nich ocekavat jakekoliv podrobnosti o pocitacich na
ktere se to ma instalovat.

Predstava je takova, ze od obchodniku budu dostavat objednavky. Kdykoliv
ziskame zakaznika ve tvem regionu, dam ti adresu a spojeni. Sam se s nim
spojis, obhlidnes konfiguraci a nakoupis, co bude potreba dokoupit (mimo
kamery, ty dodame my - kazda serie ma jiny chipset). Kolik si dohodnes se
zakaznikem za montaz, je tvoje vec. Jestli mu prodas neco navic (disk, PCI
kartu apod.), je taky tvoje vec. Kdyz si toho zakaznika budes prubezne
servisovat, tim lepe - taky tvoje vec. Ja od tebe budu jenom chtit zaplatit
za kamery a taky si budu kontrolovat, jestli byl zakaznik spokojen. OK?

Pokud s timhle souhlasis, pripravil bych koncept smlouvy o provadeni
servisu. Protoze ti budu muset sverit urcita sladka tajemstvi :-) jak to
osetrit, aby to chodilo, budu od tebe chtit zavazek, ze behem platnosti
smlouvy a jeste 3 mesice potom nebudes nikomu prodavat zadne jine kamery ani
programy k nim. Pod nejstrasnejsimi tresty, samozrejme. Smlouva by byla na
dobu neurcitou, s pravem obou stran vypovedet ji i bez udani duvodu.

Kolik toho bude, zatim ani netusim (prave zaciname). Jedine, co naprosto
striktne pozaduju, je 100% solidnost vuci zakaznikovi a fair-play vuci mne.

Jeste k tomu Brnu. Protoze to je tvoje prvni montaz, chtel bych to udelat
trochu netypicky: v patek asi v 11 vyrazim do Brna, takze bych tam mohl byt
kolem 13 hod. (Vyhovuje ti to?) Prijedu na Ceskou k zakaznikovi a privezu s
sebou 2 kamery, autora programu a jeste jednoho budouciho servisaka. To je
parta, ve ktere byste to meli rozchodit, i kdyby trakare padaly. (Coz ovsem
neocekavam. Naopak doufam, ze za hodinku uz pofrcime zpatky.) Vezmi si s
sebou bezne naradi (vrtacku), uchytky na kabely apod. Bude se to montovat do
osklive ratejny, takze zadne kabelove listy nebudou potreba. Urcite bude
potreba 2x prodluzovaci kabel USB a 1x 40 GB disk. Chces si tohle sehnat
sam, nebo to mam privezt?

Tak jak je to ted - jeste beres?!
Hezky zbytek dne preje
Kokes