re Ultrazvukova cisticka

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika
Středa Březen 17 14:25:20 CET 2004

pou??val jsem ultrazvuk na regeneraci vlhkostn?ch ?idel. naprosto beze zbytku
odstranil v?e. m?l jsem na to pra?ku na 10 litr? kapaliny s 5ti m?ni?i , ale
ode?la mi elektronika a sch?ma nen?. Pou?it? na pr?dlo je re?ln?, vypere  to bez
pr??ku skute?n? do?ista do?ista. Ale p?eci by jste necht?li o?ebra?it pr?mysl
prac?ch pr??k? a s t?m souvisej?c? odv?tv? (ropa, doprava a podobn?).

Je to schopn? emulgovat ve vod? i tuky. Pro b?len? a dezinfekci by se snad
museli pou??vat n?jak? p??pravky (Savo) ale v miziv?ch koncentrac?ch. ultrazvuk
100 n?sobn? i v?ce zvy?uje ??innost t?chto chemik?li?.

"Z?ka Ale?, Ing." p??e: