Impedance audio vystupu

Tomas Chvatal tchvatal
Středa Březen 17 14:25:12 CET 2004

Ahoj,

hodnota odporu je v pohode, je to len ochranny odpor proti skratu na
vystupe. Urcite vstup koncoveho zosiku ma impedanciu radovo vyssiu.
Pozrite sa, aky odpor je na vstupe konca, 10k v tomto pripade staci.
Problem ale bude skor v zemnej slucke. Skuste koniec dat do inej
zasuvky, najlepsie ku zdroju signalu, alebo na chvilu odpojit zem
koncoveho zosiku od jeho krabice. Este je aj opacna moznost, ze mate
koncak v kovovej krabici, ktora nie je dobre uzemnena.

--
Jindro