UV vybojky

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:25:09 CET 2004

Osram a Philips vyrabeji specialni UV vybojky, ale i UV zarivkove trubice, k
tere se pouzivaji na prumyslove osvity. Pokud si pamatuji, delaji se od 8mi
do 56(?)W. UV zarivky se delaji i v provedeni DZ (kompaktni bezstarterova),
s 9W jsem zkousel osvetlovat DPS velikosti eurokarty a ze vzdalenosti 120mm
byla expozice 6 min. Obstara vam je kazdy velkoobchod, ktery uvedene znacky
svetelnych zdroju prodava, a to i bez zivnostenskeho listu a v kusovem mnozs
tvi. Ceny = 200 - 400 Kc / kus.
Pro informaci: na osvit DPS se nehodi UV zdroje s ?ernou bankou nebo trubici
(efektove); maji jine spektrum a taky maly vykon. U pruhlednych bacha na oci
. Ne nadarmo se UV rika cerne svetlo.
--
Rt

---