Vadny aku Stamina

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:25:09 CET 2004

DD,
v konferenci o mobilech Sony jsem se dozvedel nasledujici:

...Vem dva telefony J5, prhod u nich baterky a pochopis. Jinak jsem to
 nekuchal... Ale rekl bych, ze tam bude RTC + monitor stavu nabiti aku.
Takze, pokud je pravda, ze tam pouziaj ty 1-wire veci od Dallase, tak by
to melo byt DS2438
DS2438: Battery ID,Temerature, Voltage, Current Monitor with RTC, 40 EEPROM
datasheety najdete zde:
http://para.maxim-ic.com:80/compare.asp?Fam=Batt_Stat&Tree=1Wire&HP=1-Wire.cfm&SORD=448&FT_448=7872&ITEMLIST=103647,103648,103649,114552

Uznavam, ze se to tyka mobilu, ale na zaklade vyse uvedeneho bych v te
videokamere hledal neco podobneho.
Kamarad ma take jednu s InfoLitiem a ta zase delala to ze i kdyz byla
na 120min, tak se nabijela na 140min. a vypinala pri 20min.  A ted pry
umrela. Ale podrobnosti o smrti nevim.

Ondrej Tesar