Kamera z GM funguje

AZE aze
Středa Březen 17 14:25:05 CET 2004

GM prodava utopene veci? Dyk v AR psali,
jak ze jsou tyto soucastky spatne a nespolehlive,
byla tam fotka kontejneru na ulici...
Ze by ho zase vybrali?
AZE
----- Original Message -----
From: <serych@panska.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, October 26, 2002 3:15 PM
Subject: Kamera z GM funguje

| Musim se s Vami podelit o radost a zkusenosti urcene dalsim, kdo kamery
koupili. Kamerovy modul, ktery jsem koupil za 200Kc v GMku z vytopenek funguje
naprosto nad moje ocekavani.

| Postup pri oziveni:
| 1)na www.mintron.com si v sekci products/ LEGACY podle obrazku najdete, jakou
kameru jste vlastne koupili,  k tomu tam najdete alespon zakladni parametry a
vlastnosti. (Zkousel jsem je mailem pozadat o nejaky datasheet, ale delaji
mrtveho brouka.
| 2)vemte teplou vodu (50?), zubni kartacek a mydlo a peclive desticky zbavte
nanosu bahna a pokud to jde i jakesi rzi, ktera je kolem trimru a kondenzatoru
(nebojte se byt razantni, SMD soucastky drzi docela dobre :-))). Peclive moduly
vyfenujte a jeste je nechte treba prez noc na ustrednim topeni nebo jinem teplem
a suchem miste.
| 3)pokud mate jiny modul nez MTV-5310, najdete na desticce svaby kolem
konekturku a questlinkem si najdete co jsou zac a jak maji zapojene vyvody.
Podle toho pak identifikujte, kde je napajeni a kde vystup.
| Pokud mate MTV-5310, pak je to takto:
| Pohled na kameru zespoda, na spodni desticce jsou dva bile konekturky. Kdyz si
kameru postavite tak, ze je mate na spodni a leve hrane plosnaku (nahore je
velky cip SONY CXD2163), pak ten na spodni hrane je napajeni: u rohu desticky +,
smerem k neosazenemu tripinovenu konekturku zem (12V/200mA). Konekturek na leve
strane desticky je video OUT, nahore zem, dole signal (pripojitelne k
jakemukoliv videovstupu televize atd.)
| V "tele" nad CCD snimacem je IR filtr. Pokud chcete zapnout funkci SONY Night
vision :-)))), musite si udelat/sehnat jiny drzak optiky, bez onoho filtru.

| Doufam, ze me zkusenosti nekomu pomohou
|
| Jakub Serych
| BTW: Nemate nekdo tip na nejaky osvedceny jednoduchy a maly videomodulator a
vysilac? Napada me spionaz :-))) pomoci leteckeho modelu.