Regulace otacek pomoci NE555

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:25:02 CET 2004

Zjednodusil bych to asi na sepnout pri urcite
teplote a odpojit pod nejakou (s jistou hysterezi).

Ale myslim, ze vetrak nebude tim nejvetsim zroutem.
Docela by mne zajimalo, jak to prodlouzi cas na jedno
nabiti (tipnul bych ze moc ne). Zkuste kdyz tak potom
poreferovat.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Martin Z?ruba [mailto:swz@volny.cz]
Sent: Tuesday, October 29, 2002 7:50 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Regulace otacek pomoci NE555

----- Original Message -----
From: Jiri Bezstarosti <jiri@bezstarosti.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, October 28, 2002 7:58 PM
Subject: Re: Regulace otacek pomoci PICu - long

> Pro DC motory se nic nevyhlazuje, ale posila
> se ten hranaty prubeh primo na spinaci prvek............

Myslite, ze by to snesl i motorek ventilatoru procesoru notebooku? Tam je
kazde zmenseni spotreby z baterie zadouci a pokud pocitac skoro nic nedela
je procesor temer studeny, naopak pokud pocita, docela hreje. Takze ta
regulace by mozna byla docela uzitecna. Myslel jsem, ze by slo pouzit treba
termistor na chladici procesoru a NE555.
Co si o tom myslite?
Martin Zaruba