DIGI voltmetr v PC

janj@email.cz janj
Středa Březen 17 14:25:01 CET 2004

Tu kontrolu jsem provedl, meridlo ukazuje trvale LOW BAT a misto
 23mV ukazuje 11mV. Jeste jsem nezkusil, jestli  ten merak bude ukazovat nejak predvidatelne spatne, to by se dalo dohnat treba
 jinym delicem.

Ten napad s tim delicem ze 3 rezistoru me taky napadl, ale nechtelo  se mi "odvyzkoumat" dalsi merak.

BTW: musim opravit tu cenu -orig je 200 a 250,- , nyni v GM na Sokolovske za 20,- !!! ze zaplav. 95% jich je plne funkcnich, nikoli
 vsak vzhledove.
Koupil jsem i PIR cidlo s CB kamerou za 250,- take plne funkcni. Kamery uz nejsou, DIGI voltnetry jeste ano, tak 70 ks.

Diky a uspesny lov.

Jan

Email.cz -----> Va?e emailov? schr?nka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Po?ta zdarma!