modem well FM-56VT-RWD se pripoji max. 5 kilobitu/s

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 14:24:57 CET 2004

To co jsem mel na mysli byly skutecne odpory. Ale byvaji tam i civky (ne
vzdycky), ted mi lezi na stole U.S. ROBOTICS, pomerne drahy modem s
digitalnim zaznamnikem a jsou tam jen odpory. Civky jsem nenasel.
Mozna nekomu pomuze i tuten odkaz:
http://vlastikd.webz.cz/bastl/modem1.htm

Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz