Vypocet nabitia RC

Jaroslav Rybarik rybarik
Středa Březen 17 14:24:51 CET 2004

Tak som stranku pozrel, pocita dobre :)
Vzorce tam boli tiez, tie som totiz potreboval. Robil som program, ktory
ako vstup berie niekolko desiatok hodnot odporu a vytvori zoznam casov
potrebnych na preklopenie Schmitt Trigger na PICku (presnejsie Scenixe).
Snimam tam teplotu nelinearnym odporovy cidlom. Takze davat kazdu hodnotu
odporu do programu zvlast sa mi nechcelo...

Dakujem, Jaro