Derivacni motor

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:24:50 CET 2004

zdravim

tak ja osobne vam doporucuji solomonku sl 20 ne tu druhou co ma GM za podobnou cenu
jsou tam jine hroty ktere nikam nepasuji kdezto do sl 20 strcite treba hroty od PACE nebo WELLER nebo ERSA a mate potom velmi slusnou mikropajku pouzival jsem ji delsi dobu nez jsem si poridil WELLER 80W a nebyly s ni zadne problemy mel taky ten lepsi model co ukazuje presneji teplotu ale je to k nicemu zadny velky rozdil v tom neni
ERS 50 neni spatna ale je uz stara a co se tyka hrotu tak je na tom spatne pokud nemate pilnik :-)
pokud byste chtel stavenou tak jsem diky MCU sehnal schema od sl 20 trochu ho upravil
a stavim je pro dum deti a mladeze a vyjdou komplet ze stojankem na 1015,- dal jsem to do celkem pekne krabicky (kovove) toroid, elektronika SMD,a hrot jako u Sl20 prodava se jako dil v GM

David Kucera

Email.cz -----> Va?e emailov? schr?nka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Po?ta zdarma!