Derivacni motor

Kamil Rezac krez7509
Středa Březen 17 14:24:49 CET 2004

Zdravim,
  mate nekdo hlubsi zkusenosti s $subj?
1) Jak je na tom vnitrni reference s dlouhodobou stabilitou? Jde mi o
nabijeni LiIon (neco na zpusob AN AVR450) a tam je bohuzel jakasi
presnost nutna. DS uvadi min/typ/max 2.4/2.56/2.7V, coz samo o sobe neni
zadna parada, ale to by slo prezit. Nicmene o dlouhodobe stabilite se
tam taktne mlci (nebo neumim cist :-).
Vnejsi reference zabere 1 (velmi cennej) pin.

2) Volal mi vcera kamarad, co zkousi ubastlit "high voltage"
programovadlo. Pry narazil na problem, ze at pise co a kam chce (treba i
jeden jediny bajt), uklada se mu to do dolniho i horniho bajtu FLASH
soucasne. Rikal, ze kdysi zahlidl na netu nejakou zminku o problemu s
programovanim AVR, ale nepamatuje si, o cem to bylo. Pustil to z hlavy i
z disku s tim, ze "to neni momentalne zajimavy, kdyz s AVR nedelam".
Nerika to nekomu neco? Asi to bude jeho chyba, ale slibil jsem mu, ze se
tady zeptam.

  TomM