nahrada tranzistoru

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:24:47 CET 2004

On Mon, 4 Nov 2002, Ondrej Tesar - Boza wrote:

> Diky za ty odkazy, zkusim je prozkoumat.
> Je to do RC regulatoru - prijimac ma ridit rychlost a smer motoru.
> Takze rychlost tam asi nebude kriticka.
> Napajeci napeti bude 4.8V

> Ondrej Tesar

Jen musite mit na pameti ze tyhle obvody nefunguji staticky - nejsou
vhodne pro trvale sepnuti - musite s nimi furt spinat. Dalsi vec - obavam
se ze tem driverum Ucc 4.8 asi nebude stacit.

Mozna by bylo lepsi pouzit nejakou ne555 a vyrobit si nabojovou pumpou
2Ucc a -Ucc a tim pak spinat normalni Nmosfet a Pmosfet. Mimochodem pokud
s temi fety budete hodne casto spinat, zjistite ze jejich odber do gate
taky neni zanedbatelny.