Hrany signalu na datove BUS.

Tomáš Dresler t.dresler
Středa Březen 17 14:24:44 CET 2004

Kdy? na tu sbernici nebudete nic dal??ho pripojovat a program s tim bude
pocitat, proc ne. Nekdy to muze vadit t?eba na vstupu toho latche,
davejte pozor, aby nezakmit?val na vystupu - 573 je urovnova, tak abyste
"nezapamatoval" spatnou hodnotu - moc brzo, to by se nemuselo dalsim
zarizenim libit.

Edison_CZ

PS. Ten zmrseny pan Vyhlidka mi doplnuje cestinu sam, grrr... A glob?ln?
se mi to vypnout nepodarilo.

Pravdepodobne