Motion Capture

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 14:24:43 CET 2004

Myslenka takovato (viz prilozeny obrazek - snad to nebude vadit, ale
bez obrazku se to spatne popisuje).

cervena koule je vysilac
zelene koule jsou prijimace
fialova koule je sledovany objekt resp. objekt kde bude
prijimac/vysilac

Vysilac (cervena koule) vysle signal, objekt (fialova koule) ho
prijme, vysle odezvu, prijimace na zakladne (zelene koule) ho prijmou.
Jde jenom o to zjistit jak dlouho to trva, nic vic.
Samozrejme ze onen ctverec se hybat nebude, to by byla pevna zakladna.
Pote by se podle tri casu dalo spocitat vse potrebne (kdyby se napr.
vedelo - ted placnu - ze jedna milisekunda je 1cm).
Pro jednuduchost by tam ten cerveny vysilac byt nemusel, holt by byla
zakladna propojena kablikem takze by vysel impulz ze zakladny a objekt
(na nemz by byl vysilac) by vyslal signal (asi tri, pro kazdy prijimac
zvlast) a jednotlivimy prijimaci by se zjistilo jake je spozdeni. Ted
je jenom otazka co pouzit jako prijimac, vysilac a obvod pro
vypocitani spozdeni... co se tyce me, tak nic zaludneho v tom nevidim.

--
Michal Grunt