nabijecka pro NOKIA telefon

Petr Kousal kousal
Středa Březen 17 14:24:42 CET 2004

ing.Jaroslav Kotlaba wrote:

>Mam video Philips VR332.
>Kdyz prehravam nahrane kazety, at koupene nebo z pujcovny, je nekvaltini
>zvuk.
>Video bylo uz nekolikrat v oprave, kde m.j. vycistili hlavu, tak tim to asi
>nebude.
>Kazety, ktere si sam nahraju, maji zvuk v poradku.
>Ted mi nekdo poradil, ze je to tim, ze toto video ma monofonni snimani
>zvuku, nahrane kazety jsou stereo a tyto dva systemy nejsou zcela
>kompatibilni.
>Muze to byt pricina spatneho zvuku?
> [...]
V te opravne jen cistili hlavy, nebo je taky serizovali? Jednou me sel
spatne zvuk - nemel vysky a stacilo si jen pohrat s nastavenim naklonu
hlavy a bylo to OK. - ale je fakt, ze to byla piplacka, vychytat presnou
polohu - serizoval jsem to podle sluchu

Petr Kousal DiS.
Jablotron s.r.o.
Pod Skalkou 33, Jablonec n.N., 466 01
Tel.: (+420) 483559847, Fax: (+420) 483559853