Poskozeny LCD

Pavel Kutina pkutina
Středa Březen 17 14:24:39 CET 2004

Jeste drobnost - jak jsem zjistil, temi mapami se projevuji vsechny LCD v
tehle ridicich stenach u Canonu z te doby. Kdyz jsem koukal, jak je to
napajene a celkove resene, nemohl by takhle vypadat elektrolyticky rozklad
te "naplne" v LCD? Pokud ano, nebylo by mozne ten proces reverzovat? Ale pak
je mi zase divne, ze ty mapy se ve vsech zdokumentovanych prikladech
rozlevaji od okraju displaye.

Ty fleky vypadaji podobne, jako napr. tady
http://home.earthlink.net/~richrose000/t70-040-do.jpg , jen je jich v mem
pripade o neco vic, resp. jsou rozsahlejsi.

Nikdy jsem s LCD nic podobneho neresil, takze nemam zkusenosti... LCD by se
mely budit nejak nerozumne stridave, nebo se pletu? V samotnem fotaku (kde
je samozrejme taky LCD je menic a leze z nej 6V stridavych - a ac je display
starsi, fleky nema), v te datove stene je jen podivny mrnavy hodnenozickovy
a asi strasne chytry :) svab, krystal, dve diody a nic vic - cele je to
napajene ze 3V lithiovky, nejak mi neni jasne, jak se da udelat neco alespon
trochu stridaveho bez jedineho kondenzatoru nebo transofrmatoru, mozna jsem
zrovna ve skole nedaval pozor :)))

Pavel

P.S.: To je stejne ale pohoda, kdyz si clovek sam pokeca :)