jednocipy a DRAM

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:24:37 CET 2004

| Odes?latel: jiri@bezstarosti.cz
| Ano lze to, ale musite bud generovat pravidelne
| preruseni timerem a v nem provest refresh cyklus,
| nebo ho mit v hlavni smycce programu tak, aby
| probehl vzdy nejpozdeji do pozadovaneho casu pro
| refresh. V pripade preruseni se sice v programu

Me slo spis o ten interface, jak ji pripojit.

Mimochodem, jak se zvysuje adresni prostor pokud chci vyuzit i nejake 4116?
Pomoci CS?

| Nicmene cele je to o pouzivani one DRAM jako pameti
| dat, jako pamet programu by to bylo podstatne horsi.

Samozrejme, program by byl v EPROM.

Ale tak me napadlo - mam maly HW MIDI sekvencer, kdybych tomu jednocipu
pridelal MIDI interface, tak bych mohl ty programy vysoupnout na disketu a
zase natahnout z diskety. Takze RAMku jako pamet programu bych taky bral.
Existuje neco jako bootloader pro 8048 (nebo spis 51, ta ma seriovy port) i
s pripadnym schematkem?

On kdysi existoval i notebook - kufricek s 8048, nechcete se ho nekdo
zbavit? Tam to presne takhle bylo (ikdyz z magnetaku).

| Pro min nez MB s rozumnou bitovou sirkou datove sbernice
| te DRAM bych do toho nesel, ale jiste tech DRAM mate
| nejmene krabici, tedy vice to komentovat nebudu :).

Krabici ne, ale 72 jich mam. Mozna jsou i dobre, jsou bulharske.

| Zkuste google, nekde na webu jsem videl DRAM na AVR.

AVR je ale trosku jina "stava".

Diky moc, JL.