barevny PE AR!!! co tomu rikate?

Martin Novotny martinn
Středa Březen 17 14:24:36 CET 2004

Potreboval bych sloucit 3 audio signaly. Sproste a jednoduse. Zadna
regulace kolik kteryho proste jenom sloucit. Mam v hlave jakys takys
planek, ze na kazdej signal pripojim sledovac z IO a jeho vystup
privedu na 3vstupej souctovej zesilovac taky z OZ. A ted problem ...
1) bude to takhle fungovat?
2) nevim, jak to napajet. Bude to primo v pocitaci a moc se mi tam
nechce nikde hledat +-5/12V ... rad bych to vzal z tech napajecich
konektoru pro HDD. Takze asi spis jenom +5V. Bude to chtit filtraci?
Myslim nejakej velkej kodan? Tim si asi moc nepomuzu, kdyz tam jsou
paralelne HDD, FDD ... (bude se mi asi vybijet do toho ... i kdyz ted
me napada, kdyz pred nej dam diodu, tak by to melo bejt OK, nebo se
mylim?)
3) a se dvojkou souvisi tento dotaz. Když ty OZ budou napájený
nesymetricky (+5V, GND), tak asi musim na kazdej audio vstup dat kodan
a za nej R delic 1:1 mezi napajeni-signal-zem a pak teprve na
sledovac. A kde tu SS slozku mam odfiltrovat? Az za tim souctovym?
Takze ten musi bejt nastavenej asi tak, aby 3x 2.5V secetl jako 2.5V
... abych sectenim nevylit z tech 5V. Je to tak nebo se pletu?
4) ma to vubec cenu cpat primo do kompu? Nebude tam moc velky
ruseni???

Predem dik za veskery informace.

--
Best regards,