Re: Prenosovy protokol PIC<->PC?

Michal Gregor MichalGregor
Středa Březen 17 14:24:34 CET 2004

Zajimave a kratsi. Na zacatek a konec packetu se pouziva pouze jeden
byte. A hlavne to bude mene narocne na rychlost. Cteni z RAMky trva
nejakych 30 cyklu, coz by PICka u me varianty pri rychlosti 115Bd
nestihala, protoze by musela cist pred odeslanim dat nekolik byte z
externi RAM.
Jeste zvazuji delku packetu asi tam dam 8KB. Vse bude probihat ve
stylu dotaz/odpoved/potvrzeni. Takze kdyz se neco ztrati tak se to
posle znovu.
Michal

Reklama:
Obchodn? d?m.cz - ?irok? sortiment dom?c?ch spot?ebi?? a elektroniky, v?razn? slevy. Nav?tivte http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=59