baterka

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:24:34 CET 2004

K tomu za??zen? bych m?l jeden dotaz. Nikde na Webu jsem nena?el, zda je
sou??st? za??zen? tak? driver pro Windows, kter? by mi umo?nil vytvo?it na
PC virtu?ln? COM port p?esm?rovan? po Ethernetu na tu krabi?ku.
Jin?mi slovy, abych k tomu konvertoru mohl p?ipojit za??zen? s RS-232 a na
PC jej obsluhovat st?vaj?c?mi aplikacemi tak jako by bylo p?ipojen? p??mo do
s?riov?ho portu v PC.
Um? to ?

Zdrav? PavelK