baterka

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:24:33 CET 2004

Dobry den,
muzete prosim nejak trochu blize popsat to vase home made reseni?
Co presne je to za tu elektroniku? Muzete prosim zverejnit schema?
Ten motorek - to je ten z 3.5" mechaniky?
Ja napriklad uz hodne dlouho schanim neco hotoveho co by se dalo
pouzit jako nizkootackovy generator. Ale co jsem videl na internetu
podobne konstrukce, tak vsichni navijeli civky a stelovali magnety.
:-(

Ondrej Tesar