baterka

AZE aze
Středa Březen 17 14:24:33 CET 2004

Jedno zapojeni pro inspiraci prikladam v priloze.
Potenciometr nahradte vystupem ridiciho napeti,
ktere by melo byt od cca 0,5 V (max proud) do
3,4 V (zadny proud). Odpor pro snimani proudu
stanovte tak, aby na nem byl pri max proudu ubytek
neco pod 1 V (hodnotu lze dale snizit upravou
rozsahu ridiciho napeti). Dioda by mela byt
shottky na pozadovany proud a napeti ziskane jako
max. trakcni napeti + cca 30 %, nebo vice, MOSFET
taktez. Tlumivku se zelezoprachovym toroidnim jadrem
volte tak, aby max pokles proudu v dobe preruseni byl
1-5 %, pro prac. kmitocet cca 300 kHz (lze zmenit
hodnotami u vyvodu RC).

UC3843 obsahuje ochranu proti moc malemu napeti,
takze nabiha od 8-9 V vyse a nekde okolo 7-8
se vypina.

Poznamka: Zrovna nemam pri ruce DS, takze neni pouzito
originalni nazvoslovi vyvodu, ale myslim, ze lze snadno
odvodit.

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz

Od: "Ondrej Tesar - Boza" <boza1@volny.cz>