scan obrazku

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:24:32 CET 2004

> Ano, uvedeny Ghostview. Nefunguje ale tak dobre, jako Acrobat a pouzivam
ho
> prakticky vyhradne na tvorbu PDF.
> Jirka

Kdyz se tu po dlouhe dobe Acrobatuje, mam dotaz na zkusenejsi kolegy. Presel
jsem na petku (kvuli Win2k) a s prekvapenim jsem zjistil, ze ony prvky
ActiveX (PDF Maker) co spousteji formou tlacitek Distiller z Office, se na
rozdil od ctyrky privazuji pouze k prvnimu otevrenemu Wordu (mam MS Office
97). Pokud Word otevru po druhe, po treti ... jiz pritomny nejsou a znamena
to pro druhy a treti dokument (doc): vse ulozit, zavrit, otevrit a teprve
zkonvertovat do pdf ... ne ze by to tedy neslo, ale zdrzuje to. Lze to nejak
upravit, popr. ma nekdo podobnou zkusenost a (ne)vyresil ji ???

je to sice dost off topic, ale mnoho z nas scanuje, uklada do pdf nebo primo
pdf tvori ...

Hezky vikend, Simon Cihelnik