barevny PE AR!!! co tomu rikate?

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:24:32 CET 2004

Este som farebne AR nevidel, na Slovensko asi este nedorazilo. Ale tiez
sa cudujem, na co sa to dali...Povazujem za uplne zbytocne tlacit texty
a schemy "vo farbe". Tento casopis odoberam, ale uz dlhsie uvazujem, ci
predlzit odber aj na buduci rok.
Uz davnejsie ma totiz vytacaju oslavne clanky na Microsoft produkty. No
naco v ELEKTRONICKOM casopise pisu ody na Win2000, XP, Office XP, .NET,
rozne Microsoft encyklopedie atd atd??? Rovnako dvojstrany venovane web
strankam s tematikou uplne odveci (rozumej od elektronickej veci)? A v
poslednom case zacali publikovat priame kopie web stranok zo Zive. Tak
to je uz na mna trochu moc. V rubrike o PC by som totiz ja osobne
ocakaval navody na KONSTRUKCIE roznych pridavkov k PC (interne karty,
externe pripojitelne zariadenia, atd). Ano z casu na cas tam presne
takyto obsah je, ale v porovnani s "balastom" je ho malo. Kludne by som
privital znizenie poctu stran na ukor rubriky PC hobby. Nech je to hoci
aj nepravidelna rubrika, ale nech suvisi so zameranim casopisu.
Jedine plus, ktore si AR v porovnani s inymi casopismi zachovava, je
umiestnenie inzeratov pokope a v strede, takze po ich zbeznom prezreti
ich z casopisu vytrhavam. Prakticke na archivovanie rocnikov. Dufam, ze
aj v novej uprave to takto ostane. Teda ak si odber AR predlzim, inac
mi to bude jedno...

miro