baterka

AZE aze
Středa Březen 17 14:24:31 CET 2004

Tady bylo mysleno mnozstvi energie pro
mackajiciho obsluhujiciho zmineny stroj.
Zalezi i na druhu a obsahu gumy v rohliku a slozeni gulase,
mimo jine i na stavu traviciho ustroj dotycneho.
Vyhodou je take ekologicky a biologicky snadno odbouratelny odpad...
AZE

| Rohlik dosti spatne hori a gulas uz vubec ne.
| pf2002

| *Nic neni zadarmo, 1 minuta sviceni = 0,5 sucheho rohliku,
| *1 hodin? = 1 gulas + pivo.
| *AZE

| Prisla mne mackaci svitilna. Je to cele plastove i kolecka, hrackove
provedeni. Dosvit asi 10m. Pro smatrani potme napr. k vypadenym jisticum,
hledani neceho co se zakutalelo pod gauc, posviceni do PC  atp. je to dobre.
Moc to asi nevydrzi, ale nic to nezere. Rozdelal jsem to. Je tam jednoduchy
generatorek, plastova kolecka a setrvak se zalitymi magnety. Pak jsem mel co
delat abych to dal dohromady, protoze z toho porad vyskakovaly zapadky.
Pro moje ucely je to vyhovujici.
pf2002