baterka

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:24:31 CET 2004

Zrovna ten se take chystam casem vyzkouset. Ale prijde mi, ze oproti
tem krokacum ma mnohem mizernejsi klvalitu provedeni. A take je
pomerne velky. Radsi bych neco mensiho. Myslem jsem, ze v dnesni dobe
super neodymovych a ja nevim jakych magnetu to problen neni, ale asi
jo.
Co se tyce tech vykonu, tak nevim podle ceho usuzujete, ze ma vykon
0.5W a hlavne o kterem presne se bavite?
Treba ten co mam vyfocen na strankach, tak ma proud uveden 6.5A tak
jsem doufal, ze 1/3  by vyrobit mohl...

Ondrej Tesar

a> ono je dost obt??n?, cht?t generovat motorkem, kter? m? 0,5W v?kon 24W (2A p?i 12V)
a> Bylo by dobr? si zopakovat l?tku ze z?kladn? ?koly. Pro tento v?kon by ?el pou??t
a> DC motor jako gener?tor t?eba z ventil?toru topen? ze ?kodovky.

a> Ondrej Tesar - Boza p??e: