Re: TCP/IP

Miroslav Šteiger SteigerM
Středa Březen 17 14:24:30 CET 2004

Preji dobry den.
Berme v uvahu, ze bude vyrobeno nejake ??d?c? za??zen?, kter? bude
shromazdovat data kuprikladu nejake namerene hodnoty a ty se budou
dale moci v nejakem programu na PC zpracovavat, pop??pad? se bude
moci p?es PC toto za??zen? kalibrovat.Ale toto za??zen? bude m?t
komunika?n? rozhran? pouze RS - 232. Pak by tento prevodnicek byl
podle me co platny.Totez se tyka prevodniku eth <-> 485.
Dne 8.?listopad?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Budu rad kdy? mi n?kdo bude oponovat. Tvrdim, ze oznaceni "prevodnik"
> RS232<->Ethernet nen? spravne a je zavadejici.
>
> Zarizeni prevadejici RS232 <-> Ethernet, resp. jeho
> firmware/software/program mus? vzdy respektovat aplikaci, v kter? je
> pouzit. Duvodem je nutnost mit na kazde z t?chto stran "nejaky"
> protokol, "nejake" chovani vuci druh? strane (RS232), resp. vuci siti
> Ethernet. Pricemz obe strany (RS232, Ethernet) mus? spolupracovat.
>
> K cemu bude "prevodnik" RS232<->Eth, kdy? na strane Eth bude pozadavek,
> aby se na siti Ethernet choval, napr. jako ftp server. K cemu bude
> [...]

Reklama:
Nenechte si ujit novy film Woodyho Allena "Hollywood Ending" - blaznivou
komedii o tom, jak se ve tme strefit do cerneho. V kinech od 3.9.2002.
Sledujte http://www.hce.cz