Re: PHILIPS a W*IZ*IA ? pojde to este ?

Jiři Drozd jirkonf
Středa Březen 17 14:24:28 CET 2004

  Mame doma UP*C a z vlastni zkusenosti vim ze neni problem,pokud
mate zakladni nabidku, si ji rozsirit na plnou. Jde o to, ze
nekolikrat za rok je nutne na netu najit nove "kody" a ty pak pres
programator nahrat na kartu. Overeno, funguje. Jak je to s W*IZ*II
nevim, nezkousel sem...

Dne 11.?listopad?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Obavam se ze takhle to nepujde. Czechlink a UPC je kodovan v systemu
> Cryptoworks, ktery je momentalne nerozlousknuty a tudiz data
> ulozena v EEPROM (klice) jsou Vam v podstate na nic. Na dekodovani
> potrebujete original kartu, pripadne kartu, ktera je oznacena jako
> 'ukradena' (varianta jiz nefunguje). Varianta ukradene karty fungovala az
> nekdy do predchozich 2 mesicu, kdy UPC udelala velkou cistku a vsechny karty
> oznacene
> jako 'kradez' nebo 'ztrata' byly zruseny z databaze a prestaly fungovat.
> [...]

Reklama:
Nenechte si ujit novy film Woodyho Allena "Hollywood Ending" - blaznivou
komedii o tom, jak se ve tme strefit do cerneho. V kinech od 3.9.2002.
Sledujte http://www.hce.cz