tranzistor na 24 GHz

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:24:28 CET 2004

No a nebylo by lepsi zjistit jakou spektrelni charakte?ristiku maji mlha,
dest, snezeni? a podle toho si vybrat kde budete komunikovat?

Gigabitovy ethernet stoji giga-penize. Tak se nedivte a reknete to s pevnym
vyrazem obliceje zadavateli at vam to financuje. Odkazte je na ceny
zarizeni pracujicich v pasmech 5 nebo 10GHz.

JL.

Odes?latel: Pavel Hudecek <pavelhudecek@seznam.cz>
> Nechci syckovat, ale krome vojaku a par lidi z "kosmickeho mestecka" v
> HradciKralova jste asi jediny, takze nejspis bezte rovnou k vyrobci.

To jsem take jiz udelal a po spatreni cen zacinajicich na 100 USD
jsem dospel k zaveru, ze zadavateli reknu, ze gigabitovej bezdrat
mu udelam s laserem a pro pripad mlhy se to bude zalohovat
Orinocem:-)))