Cim regulovat halogenove osvetleni

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:24:28 CET 2004

Tech 40 az 60% je asi v poradku. Teplota vlakna je dostatecne nizka, aby se
vlakno nerozprasovalo. Pokud je teplota vlakna vetsi nez ma normalni zarovka
a mensi nez ma mit halogenka, vlakno se rozprasuje a zarovka zcerna.
Andel

> Dobry den,
>
>   ja pred casem resil podobny problem u trojice halogenovych zarovek 50W.
Jedna z nich jede porad na 40 - 60% a po trech letech provozu nepozoruji
zadne tmavnuti banky nebo snizeni jasu zarovek. Krabicku s Atmelem,
infraprijimacem a vykonovymi prvky mam tesne u lustru.