Cim regulovat halogenove osvetleni

Frantisek Pospisil ml. frantisek.pospisilml
Středa Březen 17 14:24:27 CET 2004

Je to PWM regulace 310V stejnosmernych. Triaky jsou druhou moznosti, muselo by se to synchronizovat ze siti. Ale ja potrebuju aby casovac procesoru pracoval synchronne se signalem z IR ovladace. Tak se mi to nepodarilo vymyslet na 50Hz. Navic jsem byl ovlivnen suplikovymi zasobami - spinane zdroje z PC. Triaky jsem nemel.
Franta