elektronicky tachometr

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 14:24:26 CET 2004

12.11.2002 10:00:00, "Vicek Radek" <vicek.radek@ozjc.cpost.cz> napsal:

>V preruseni vyhodnoucuji nejakou udalost a chtel bych pokud je to OK kratce
>bliknout LED. Nicmene mam problem kde to zaridit.
>
>Ted mam to bliknuti primo v tom preruseni, ale ma to tu nevyhodu, ze mne to
>bliknuti 0.1s pripravuje o cas v hlavni smycce. Premyslel jsem jak zajistit
>to bliknuti v hlavni smycce na zaklade nejakeho priznaku nahozeneho v
>preruseni.
>
>Jenze nejak se nemuzu srovnat s tim, ze to preruseni muze prijit v
>libovolnem miste te hlavni smycky.
>Da se napr. z preruseni odejit na predem definovane navesti v hlavnim
> [...]

Ja si ce s PIC nedelam, ale predpokladam ze nic nebrani tomuto postupu. Ja bych
nechal od casovace periodicky prerusovat v intervalu 0.1s. Pokud hlavni program
chce bliknout, nastavim nejaky bit v RAM. V prerusemi bude:

Zhasni LED
pokud je bit 1 rozsvit LED a nuluj bit.

Takze poprve to rozviti led a nuluje bit, a podruhe to zhasne LED a hlavni
smycka nebude zdrzovana. Pokud bude chtit bliknout, jen nastavi bit a o dalsi se
nestara.

Milan Kovar