Slouceni audio signalu 2

Bitovod hw
Středa Březen 17 14:24:18 CET 2004

Zvetsovani C0 uz asi moc nepomuze, dal bych se cestou nejake tlumivky do
privodu, nejake male kapacity paralelne k C0, neco maleho i na napajeni toho
OZ, proste filtrovat a blokovat napajeni, jak jen to jde - v napajeni PC je
toho ruseni docela hodne... Me osobne (pokud by to melo byt trosku
kvalitnejsi) by se spis libil v napajeni DC/DC konvertor smerem nahoru, za
nim filtrace a nejaky nizkoubytkovy stabilizator.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Martin Pesava" <pesavova@dkm.cz>
To: "hwkonfera" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, November 14, 2002 10:25 PM
Subject: Slouceni audio signalu 2

Nedavno jsem se tu ptal na slucovac audio signalu ... z vasich rad
jsem neco navrhl a rad bych se zeptal, jestli je to v poradku ... nebo
mi neco zasadniho vytknete ...
zapojeni je zde: http://www.volny.cz/jimx/MixLite.gif
a jinak vim, ze R2 muzu hejbat jenom malo u velkejch hodnot; bude to
trimr na pocatacni nastaveni.
Jinak uz jsem to zkousel na nepajivym poli, fungovalo to dobre a kdyz
se to napajelo z kompu (+12V na disky), tak pri tichu byl slysel HODNE
MALO takovej divnej brum. Zvetsovani C0 nepomohlo ...

--
Best regards,
 Martin Pe?ava                          mailto:jimx@volny.cz