Levna reference

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:24:18 CET 2004

Zdravim
potreboval bych se zeptat jestli se nekdo nesetkal s problemem co se nam
ted vyskytl.
Mame umisteny bezdrat na sloupu u preklediste pro klientske propojeni
site.Je to tusim nejake orinoco.Na tom same sloupu maji jeste umisteno
asi 6 velkych reflektoru predpokladam s nejakejma rtutovejma
vybojkama.Sou to takovy kyble o prumeru asi 1metr.A neustale nam to
kouse ten bezdrat.Jakmile se startujou svetla tak prestane bezdrat
fungovat a musi se zapnout a vypnout.Je mozne ze by mi to ovlivnovalo
magneticke pole?Predpokladam ze pro start ty vybojky tam bude nejaka
tlumivka.Kolega rikal ze si vsiml ze jedno svetlo je nejake vadne a
snazi se porad startovat a tim padem mi porad vypadava zarizeni.Nebo to
muze byt velkym poklesem napeti pri startu tech svetel?
A da se vubec nejakym zpusobem branit proti silnemu magnetickemu
poli?Nemyslim tim premistit zarizeni to nejde:-)
Diky vsem za odpoved a prosim nebite mne jestli se ptam blbe.S timhle
sem se jeste nesetkal:-)

Patrik Augustin (servisn? technik)
Petr ?ILER - e? SOFT
Vysock? 635/7