Magneticke pole

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 14:24:17 CET 2004

Prave kvuli tem vecnym normalizacim je to silene. Kdyz programujete s plovouci carkou, venujete se celou svou mysli jen reseni vlastniho algoritmu. Kdyz programujete s pevnou carkou, musite neustale paralelne s premyslenim o samotnem algoritmu premyslet o tom, co tam ty cisla delaji a jak je zkrotit, aby delala to, co maji.
Obecne plati, ze potencialne maloseriove zalezitosti se resi spise v plovoucim procesoru, protoze vyvoj je vyrazne jednodussi. Naopak velkoseriove veci se resi spise v pevne carce, protoze pevnocarkove procesory jsou levnejsi nez plovouci s porovnatelnym vykonem.

					Jakub Serych