DSP od Analog Devices (ADSP-2181) a faxmodemove algoritmy ...

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 14:24:17 CET 2004

Zdravim,
myslim ze sa pan Malich a vy ostatni nebavite o jednej veci. on sa chce
naucit co to o dsp, vy sa mu snazite vysvetlit s cim sa jednoduchsie robi.
Podla mna na uplne zaciatky su fixed point lepsie, ten stary kit s 2181 je
idealny. ak sa skor niekto dostane k float - kitu, tak si nastartuje C a na
pochopenie mnozstva veci sa vybodne
tot moja skusenost
p.rosko