32 bitove NEC

Milan Malich kulich.bulich
Středa Březen 17 14:24:14 CET 2004

> 100A bylo tusim v puvodnim mejlu. Stepdown jsem tou jednou civkou opravdu
> myslel, kdybych tam to sluvko napsal, asi by to hned jasne a zabranilo to
> zmatkum. Na druhou stranu (abych byl taky sebekritickej) Pri rezimu
stepdown
> ze sitoveho napeti bude vyzadovat dobrou napetovou ochranu proti zemi.
Jinak
> by tam misto civky slo dat taky trafo, potom by ty MOSFETy nemusli spinat
> takovy proud. Ale timhle smerem tady se uz asi diskuze vyviji... (necetl
> jsem vsechny mejly)

Puvodni zprava byla jasna - krabicka byla autonomni a jednalo se pouze o
jeji dobijeni, 100A byl proud starteru... Sitovy stepdown bez trafa s
takovymhle pomerem dolu tedy asi ne, nehlede na galvanicke NEoddeleni...

No nic, nebudeme se prit. Ja si jen myslim, ze nez neco pustim do sveta jako
odborny nazor, popr. radu, tak se co nejvic snazim o jeho pravdivost a
realnost...

Jirka