koncentrace chloridu pro leptani

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:24:13 CET 2004

Vypada
>        to zajimave, nicmene v horni casti stranky se hovori o radove
>        sekundach zazehlovani a ve spodni casti stranky o 8-10 minutach   :

To je v poradku, nahore jsou oficialni informace, dole pak "zkusenosti
jednoho uzivatele", muzou se samozrejme lisit... Moje jsou tyto:

1) zehlicka na dve tecky

2) zehlim pres list bezneho kanc. papiru (do kopirky nebo tiskarny 80g/m2),
je rovnomernejsi a "mekci" rozlozeni tepla a vysledky jsou lepsi

3) zehlickou silne tlacim a opatrne pohybuji (spis ji pritlacuji na ruzna
mista), deska lezi na rovne drevene podlozce (spatna tepelna vodivost -
deska se tak muze prohrat)

4) doba prohrivani je radove desitky vterin az jednotky minut, zalezi na
motivu predlohy, velikosti desky a priprave povrchu Cu folie

5) nosnou pruhlednou folii oddeluji az po vychladnuti desky a delam to
opatrne, pomalicku z jednoho rohu; pripadne vady opravim lihovym fixem

6) modrou vrstvu spolu s tonerem po vyleptani odstranim hadrem a
nitroredidlem nebo acetonem

Vse je vec rutiny, nemusi se podarit napoprve, ale po nekolika vyzkousenich
a ev. zmenach parametru procesu to jde a pro kusovou vyrobu desek s neprilis
slozitymi a jemnymi motivy to je velmi efektivni metoda...

Jirka