32 bitove NEC

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:24:13 CET 2004

> No mate pravdu s tim programatorem, ale jak se s tim mam naucit
> delat? Ja osobne bych se bal delat nejaky projekt s procesorem se
> kterym nejsem prilis srostly. Jsem student a jak to tak vidim tak
> zustanu u 8051 nebo AVR :-).

Na tom se da delat aplikaci az nad hlavu.
Vzdyt se nemusite honit za extremnimi vykony. V dobe kdy se
vsichni vsude specializuji se proste specializujte na "lacine"
aplikace a vystacite i s tim co umite. No a studium novych
veci po nocich neni nikdy od veci, to uz ale zalezi na tom,
co vsechno chcete dokazat a jestli je to "jen" obziva :).
Ovsem v oboru lacinych aplikaci musite byt o to lepsi, cim mene
pro jejich psani musite mit vybaveni. On to proste muze
delat kazdy a tak nejde byt prumerny - to je na smrt hlady :))).

Tedy kdyz budete MCU co jste napsal ovladat jako svoje ruce,
klidne si muzete dovolit ten prepych neznat veci jine. Proste nikdo
neumime vsechno, doby Leonardu uz pominuly.

--
Jiri Bezstarosti