light sabre

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:24:12 CET 2004

:-))))) Ty klacky p?i nat??en? byly ve skute?nosti d?ev?n? a ve?ker? efekty
se dod?l?valy 2D postprocesem. To kdy? se jednalo o sc?ny s ?iv?mi herci
(p?vodn? SW a mnoho z?b?r? Episode I. a II.).
V p??pad? celopo??ta?ov?ch z?b?r? (nap?. fin?ln? souboj Jody v Ep. II) se to
d?lalo rovnou ve 3D, ale i v tom p??pad? dr?ela animovan? figurka v "ruce"
oby?ejnou ty?ku, kv?li rychosti renderov?n?. Ten sv?teln? efekt
(polopr?hledn? sv?tlo kolem me?e) se d?lal rovn?? 2D postprocesem p?i
fin?ln? kompozici.

Zdrav? PavelK