Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Petr Lupinek plupinek
Středa Březen 17 14:24:11 CET 2004

>Tohle asi nefunguje. Alespon dle mych zkusenosti (leta jsem doma pouzival
>jako jediny zdroj TUV el. bojler) se ta voda separuje velmi ostre.
Napriklad
>pri koupani stale tekla hodne tepla voda a najednou smitec. Pokud se
zabrani
>michani vody coz je zadouci tak vam asi tri cidla nepomuzou.

Ale sam jsi psal, ze to je ukladani energie v dobe, kdy neni odber, takze
voda ma cas se promichat a nebude dochazet k vytlatlacovani " teple vody
studenou.

Na druhou stranu - cena cidla * 20 = hodne penez (relativne dle uhlu
pohledu).

Dvacet cidel jsem vzdy resil DS1820 na trech dratech. Ale jsme zase u ty
ceny. (100 - 200Kc dle zdroje) * 20 = zase moc penez ...

S pozdravem

Ing. Petr Lup?nek
datov? komunikacn? syst?my
odbor Informatika