PIC 12F675

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:24:10 CET 2004

Jestli jsem to dobre pochopil, maximalni delka pulsu mela
byt 70us (tedy pri nizsi hodnote pro PWM kratsi a doplnit
na tech 70us) a mezi nimi vzdy natvrdo pauza 2us a to by snad
problemem byt nemel. Rozliseni delky pulsu v ramci tech
70us pak muze byt zminenych 200ns. Tedy i tim softem by to
slo docela slusne :).

Nebo jsem spatne pochopil o co tazateli slo :(.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Luk?? N [mailto:Hradlo@atlas.cz]
Sent: Tuesday, November 19, 2002 9:45 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: PIC 12F675

Tenhle PIC (stejne jako vsechny ostatni) ma instrukcni cyklus 200ns pri
20MHz, takze do 2us se vejde 10 instrukci. Mohlo by to jit,ale bude to  na
hranici.
PIC by mohl jit "pretaktovat" a to uz by snad slo.

Do te vysky 1,4mm se snad vejdou i poctem pinu vetsi PICy v SMD, ne?

LK

>v soucasne dobe hledam nejaky procesor s minimalnimi rozmery, ktery by mel
>A/D prevodnik a PWM vystup. Narazil jsem na tento procesor, ktery by mne
asi
>vyhovoval, jen nema ten PWM vystup. Chtel bych se zeptat nekoho zkuseneho,
>kdo s PICi pracuje, jestli je realne programove pomoci citace vyresit PWM s
>delkou pulsu asi 70 us, mezera mezi pulsi jen kolem 2 us. S PICi jsem zatim
>nedelal a nechce se mne to studovat drive, nez budu vedet, ze je to to
prave
>orechove :-)
> [...]

---
Po?choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virov? b?ze: 235 - datum vyd?n?: 13.11.2002