C5650C a C5658C

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:24:08 CET 2004

> Dobr? den,
> nev?te n?kdo co jsou za? (krasne keramicke) postarsi integr?ce C5650C a
> C5658C? Pouzdro: siroke DIL24. Nikde jsem nenasel co by mohly b?t za? (PIN
> fotodiody ani VXCO to jist? nejsou). Byl bych vdecny i za pripadny
> datasheet.
> Mozna jsou vychodonemecke, maji tam takove divne (f) a to jsem videl na
> nejakych DDR soucastkach. Taky jsem dostal tip, ze by to mohly byt DA
> prevodniky.
> Diky moc, JL.

Ano, jedna se o bipolarni DAC z produkce Halbleiterwerk F/O, vsechny ADC/DAC
z produkce NDR mely v profesionalnim provedeni oznaceni C (jeste se delaly
pro amaterske vyuziti ...). Obvody nemaji udavany primy analog.
C5650 je desetibitov? DAC, C5658 je osmibitov?.
Kde najdete infos ?
C5650 + C5658: zapojen? pouzdra: AR B/6, 203 (1994);
C5658: detailni popis obvodu + prehledny clanek o aplikacich (4 schemata):
ST (6), 228 (1987)
C5658: aplikace pri de/modulaci FM biosignalu: Radio-Fernsehen-Elektronik:
39(6), 381 (1990)
atd. ...

Preji hezky vecer,
Simon Cihelnik