Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

AZE aze
Středa Březen 17 14:24:08 CET 2004

Taky by slo udelat tu sondu z diod i do lezateho
zasobniku a hustotu diod prizpusobit mistu
podle prumeru nadoby.
AZE

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, November 19, 2002 10:10 AM
Subject: Re: Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

| Delka nevadi ve smyslu zpozdeni signalu (jako treba u ethernetu), ale dlouhy
drat ma nezanedbatelnou indukcnost, kapacitu, pripadne i odpor a krome toho
funguje jako antena.

| Stejne nejvice se mi libi myslenka se sloupcem diod. Mozna obdobne by fungoval
tenky medeny (niklovy, wolframovy, platinovy) dratek, ktereho by se v kazdem
miste namotalo umerne k sirce zasobniku, takze integrace by se provadela v
analogove forme. Cidlo by mozna mohlo byt i na zasobniku zvenku.