Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

AZE aze
Středa Březen 17 14:24:08 CET 2004

Na toto tema vysla zajimava kniha (preklad):
"Teplo ze slunce a zem?", autor Dr. Heinz Schulz.
Je to hlavne o ziskavani tepla ze slunce a ukladani a
cerpani ze zemnich zasobniku, je tam ukazka
prakticke realizace.
AZE