Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:24:06 CET 2004

On Wed, 20 Nov 2002, Pavel Brychta wrote:

> Tohle je prece nesmysl! Stejne tak muzou pusobit na neci psychiku steny
> pokoje, stresni okna, sucho v panelakovem byte, smog, mesicni
> svit,....... Naopak clovek co diskutovany predmet vlastni poskytne
> rozhodne verohodnejsi (i kdyz subjektivni) pohled na vec nez veta "snad
> na to existuje i nejaka studie".

Videl jsem v TV chlapka ktery vlastnil RollsRoyce a rozplyval se nad jeho
dokonalosti a perfektnim mech. provednim a mimo jine rikal ze to ma tak
dokonale filtry vyfuku ze vyfukuje jen cisty vzduch ktery muzete klidne
dychat. :-))  Ne vzdy je subjektivni pohled verohodnejsi ;-)