baterka

Martin Záruba swz
Středa Březen 17 14:24:06 CET 2004

Vyvratte mi prosim nasledujici uvahu, protoze jinak se mi nechce verit, ze
to nikoho jineho nenapadlo (mozna ale o tom jen nevim):
V mnohe domacnosti je chladnicka podstatnym spotrebicem. Chladnicka je
vlastne tepelne cerpadlo. Pokud chladic, ktery odvadi precerpane teplo do
vzduchu budu ofukovat malym ventilatorem (overen 1.3W ventilator ze zdroje
pocitace), teplota chladice vyrazne poklesne a s tim by mela bud poklesnout
teplota uvnitr chladnicky nebo se zkratit doba chodu kompresoru a tim
stoupnout ucinnost (ta nase ma pri behu prikon cca 100W coz je podstany
rozdil proti 1.3W ventilatoru). Je to tak?

Martin Zaruba