Chladnicka a ucinnost

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika
Středa Březen 17 14:24:05 CET 2004

No ja to definitivne vyreseno nemam. Ta chladnicka je pomerne stary typ a
ten chladic slo snadno ofukovat. Me totiz zarazilo, ze pri beznem provozu je
tak horky, ze na nem sotva udrzite ruku. Mozna ale, ze u tech novejsich je
plocha takova, ze se teplo stihne predat a pak je ofukovani zbytecne.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Vicek Radek" <vicek.radek@ozjc.cpost.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, November 20, 2002 11:27 AM
Subject: RE: Chladnicka a ucinnost

Dle meho to musi fungovat. Jedina vec je zda dokazete rozptylit to teplo do
dostatecne velkeho prostoru. Pokud budete mit lednicku v nejakem malem
prostoru fungovat to nebude.

Jen se zeptam, jak mate vyreseno to ofukovani cele plochy toho radiatoru tak
malym vetrakem?

Mozna ze jeste jednodusi by bylo zvetsit plochu toho pasivniho chladice
namontovanim nejakych dodatecnych zeber.

RadekCX