PC karty

CRAY craycz
Středa Březen 17 14:24:02 CET 2004

znam minimalne 8 vyrobcu PC karet u nas (ISA ) a 4 kteri delaji PCI
a 2 dalsi kteri by chteli vyrabet akorat se jim nechce platit za vyvoj
jo a vedel bych o 3 daqlsich perspektivnich co by se mohli vyrabet v
desitkovem mnozstvi (presneji vse co se dovazi za drahe penize lze vyrobit
prumerne za 1/10 )
ty celicka by me taky zajimaly ja to delal ze jsem si je nechal udelat,
cistre plech a dve male plosky ohnute
akorat to nevypada nic moc (rucni vyroba)

 David Kucera
 Vyzkum a vyvoj HW
 ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51

 Ke Stadionu 804